fredag 26 november 2010

Välbehövlig vila

Idag har jag fått massor gjort!
Vi steg upp lite innan tio, åt frukost, ammade och badade Juno.
Juno lekte lite i sitt babygym, hon försöker snurra runt och blir lite arg när det inte går. :)







Sedan var det sovdags för Juno, då somnade hon i sin babysitter efter lite vaggande! Det gjorde hon tidigare i veckan också. Medan hon sov där en timme så sprang jag och plockade och fixade. Hon hade behövt sova lite längre men ville inte somna om, så hon fick hänga med mig i bärselen en halvtimme medan jag fortsatte städa. Nu sover hon igen, hon ville inte somna i babysittern så nu ligger hon hos mig.
Jag behövde vila så det passar lika bra.




I kväll ska jag och Johan på julfest med jobbet, det hade jag glömt bort tidigare i veckan. Johans syster ska passa Juno. Jag hoppas att hon sover hela kvällen så jag inte behöver oroa mig för att hon behöver äta!

1 kommentar:

Fröken Becca sa...

Hoppas du hade en trevlig kväll på jobbfesten. Vi hade det mysigt med mat och bio :) Tove hade somnat snällt vid 19.20.

Hur gick det med städtanten förra onsdagen?