lördag 27 november 2010

Gårdagskvällens julfest

Madde och Åsa kom till mig innan festen, Johan och killarna var på Scandics relaxavdelning. Medan tjejerna myste med Juno så fixade jag iordning mig. Jag hade inte tänkt ha på mig något superfestligt med det slutade med en svart festklänning och högklackat! För omväxlings skull. :)

Julmiddagen hölls på Lagerbladet i stan, det var helt godkänt. Jag äter inte så jättemycket från ett julbord så jag är nog egentligen inte den rätta att bedöma ett julbord. Men det jag åt tyckte jag var helt okej. Inget går ju upp mot mammas julmat.

Jag åkte hem efter maten när de andra skulle delas in i lag för ett quiz så jag var inte iväg så länge. Det hade gått bra för Maria med Juno, hon hade sovit hela tiden med några korta uppvaknanden bara.

1 kommentar:

Åsa sa...

Halloj!

Ville bara tacka för igår, det var jättemysigt att komma hem till er!
Får ta och ses snart igen. :)

Må så gott!

Kram Åsa