söndag 21 november 2010

Nyklippt!

Johan är nu nyklippt! När vi träffades så klippte jag honom en gång, och när vi sedan blev tillsammans så lovade jag att klippa honom livet ut. Snacka om att han sparar pengar!
Nu har jag iofs aldrig sagt att det ska vara gratis, så vi får se vad han säger när första fakturan landat, 3 års klippning. :)
Han har faktiskt bidragit till min frisörkostnad någon gång, jag går max 2 gånger om året! Men när jag väl går så blir det ju rubbet! Klippning, färg och slingor. Och det är inte billigt.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Om inte jag minns helt fel så sa du gratis livet ut =)

Fröken Becca sa...

Här är det nästan tvärtom. Micke kostar på sig att gå till frisören var 8:e vecka eller nåt, då hans hår växer som ogräs. Medan jag nöjer mig med att toppa håret hemma i badrummet med en frisörsax :D

Sandra sa...

haha, det är inte dåligt då! Du är ju jättefin i håret! :)