måndag 15 november 2010

Dag 06 – Min dag

Jag fick sova nästan 7 timmar på raken inatt, ammade kvart i 7 och somnade om och steg upp halv nio. Jag käkade frukost och fixade iordning vagnen med regnskydd, Juno låg fortfarande och sov. Juno vaknade lagom strax efter nio och då bytte vi blöja och kläder. Halv tio tog vi bussen till BVC, gick sedan på stan och nu sitter jag med en sovandes Juno på mig i soffan. Vi är båda trötta efter många timmar iväg!

Johan kommer snart hem, då ska vi laga potatismos och falukorv. Jag ska duscha, och sedan gå över till en granne som ska ha homeparty för någon hälsogrej!
Om Juno håller sig pigg och frisk vill säga, vaccinet kan ju göra henne dålig och isåfall ska inte Johan behöva ta det själv, men än så länge är hon som vanligt så det går nog bra.

Det var min dag!

Inga kommentarer: