fredag 19 november 2010

Dagen på stan

Vi har tillbringat hela dagen på stan med min syster!
Vi vaknade kl tio och låg och snackade till halv elva, somnade efter tolv igår så det var behövligt. Vi tog bussen in till stan och kom inte hem förren precis nyligen.
Vi har betat av de flesta av julklapparna som ska inhandlas!

Vi hälsade även på Junos farmor på jobbet, och passade på att amma och byta blöja.

Ikväll är vi bjudna till grannarna för invigning av deras inbyggda altan, det var väl Johan som sade åt dem att de måste ha fest då och grilla. Men grilla tror jag inte det blir. :)
Jag köpte en liten present till dem, jättesöta små figurer med sugproppar som man sätter på drinksglasen för att veta vilket glas som är vems. Det tyckte jag passade dem, det är ofta mycket folk hos dem. :)

Juno låg vaken och nöjd i vagnen i över 3 timmar, hon sov bara 30 minuter av den tiden. Sen var hon uppe och rörde på sig när vi hälsade på hennes farmor, och efter det somnade hon igen och sov 30 minuter till. Hon vaknade när vi hoppade in i bilen då Johan hämtade oss. Men nu har hon somnat igen, jag hoppas hon sover lite mer än en timme så är hon nog glad och nöjd en timme eller två på festen och till hon ska sova för natten.
Vi får se hur länge vi stannar, den senaste tiden har hon inte sovit bra när vi varit borta.

Inga kommentarer: