söndag 28 november 2010

Nya sov-vanor?

Igår kväll ville verkligen inte Juno sova! Hon sov små korta stunder mellan 19 och 22 kanske. Det gjorde ju att hon kände sig pigg de stunder där emellan som hon var vaken. Hon var inte så gnällig, mer än när vi försökte få henne att sova. Sen när vi gick och lade oss för natten så somnade hon också, tack och lov!
Men under natten gav jag säkert nappen minst en gång i timmen.

Hon vaknade kl åtta, och vid nio bad jag Johan gå upp med henne så att jag fick sova lite till. En halvtimme till blev det åtminstone.

Under morgonen har vi gjort vad vi brukar göra, lekt lite i babygymmet bland annat. När det sedan var dags att sova igen så var det lite samma sak. Hon blir bara arg när jag försöker söva henne. Till slut satte jag henne i babysittern och gungade den under kanske 2 minuter, sen slocknade hon! Så nu har hon sovit i 20 minuter, jag hoppas att det blir till en och en halv timme! Annars blir det ännu en trött dag och kväll!

Inga kommentarer: