måndag 29 november 2010

Äntligen Fredag

Det kunde man tro, det var min tanke när jag skulle börja skriva, vad skönt att det är fredag! MEN det är ju måndag. Snurrigt att gå hemma hela dagarna. Förut gick jag omkring med bajs på linnet också, ja, inte mitt bajs utan Junos förstås. Det hade jag inte märkt.
Härligt att vara hemma och vara så bekväm att man inte märker sånt! Tur att man går förbi en spegel ibland.

Juno somnade igår strax efter halv tio, och sov bra inatt! Ville ha mat lite tidigare än hon brukar bara, så det blev två amningar innan vi steg upp lite innan nio.

Vi var ute på en promenad förut, så då sov Juno sin förmiddagslur ute i vagnen. Det är KALLT! Men hon är ju varmt nerbäddad och tycker det är jätteskönt. Nu ligger hon i sitt gym och försöker snurra, hon kommer bara till sidan än så länge. Jag får nog låta henne ligga på en filt ibland, gymet är ju lite trångt och med kanter som hindrar henne från att snurra. Jag har fått i mig lunch och jag ska snart packa ner Juno i vagnen igen för att ge oss iväg till Samlan, öppna förskolan! Det var väldigt många veckor sedan vi var där. Ska bli kul att träffa lite folk!

Inga kommentarer: