söndag 28 november 2010

Illamående

Jag mår illa. Hoppas det inte är magsjuka på G, det är det värsta jag vet!
Vi åt middag nyss, fläskytterfilé och potatis och morötter i ugn och hot bearnaisesås. En favorit som jag var trött på ett tag, men som funkar igen!
Efter det blev det chokladpudding. Mumma. :)

Men kanske därför jag mår illa, för mycket av det goda? OM det är så att det är magsjuka som hägrar så har jag iallafall en ren toalett att kräkas i. För badrummet är skinande rent efter min städning tidigare idag, fick jag det sagt också. :)

Nu kollar vi på Shrek, men vi pausar för Johan försöker söva Juno. Det har blivit lite knas med sovtiderna senaste dagarna. Nu är hon jättetrött men vägrar av någon anledning att somna. Jag gick med henne i en halvtimme eller nåt nyss, sedan orkade inte jag mer. Hoppas hon somnar snart!

Inga kommentarer: