tisdag 2 november 2010

Sovmorgon

Vi började med sovmorgon! Och då gick jag ändå och lade mig 22 igår. Skönt, fick sova till 9. Men det var avbrott en gång i halvtimmen mellan 2 och 7.
Sedan tog vi ett bad! Supermysigt, och Juno tycker det blir roligare för varje gång.
Efter badet fixade vi Junos naglar, lite hemma-manikyr. :) Mina naglar fixar vi ju i eftermiddag. Skoj att Sabina börjat med det där, jag har aldrig fixat naglarna tidigare. Nu lär det ju bli en vana.

Juno är inte sig helt och hållet lik idag, hon har kräkts efter de 2 senaste amningarna, och det har hänt 1 gång tidigare! Hon kräks aldrig. Och så är hon lite gnälligare, vill inte komma till ro riktigt och somna. Såna dagar ska man väl också ha!
Nu ligger hon mot mitt bröst och myser, det brukar hon aldrig vilja. Hon är oftast för rastlös för att ligga still med huvudet så. Men jag passar på och njuter!

Inga kommentarer: