måndag 1 november 2010

Trött, Tröttare, Tröttast

Nu är jag trött, tänker INTE gå och lägga mig sent ikväll!

Juno somnade faktiskt till oljudet tidigare idag. Det var skönt, fick jag sitta och bara ta det lugnt!
Sen tog vi en promenad i eftermiddags, det var himla skönt väder, det såg så grått och trist ut, men icke. :)

Det känns som om jag har åkt på en influensa, men det är nog bara vanlig värk, jag brukar få ont i halsen då också. Jag hoppas inget annat bryter ut, imorrn ska jag fixa naglarna hos Sabina, förstärkning. Och mamma kommer hit, sedan åker jag och Juno till Värnamo några dagar! Så det passar sig inte att bli sjuk, men det känner jag nog redan imorrn om jag är eller inte.

Nu blir det att stänga av datorn och bara vara framför tv:n en stund. Sen sängen!

1 kommentar:

Fröken Becca sa...

Vi får ta och ses snart! Just nu har jag min lillasyster här på besök, och jag läser att du ska hem till Värnamo några dagar. Isf syns vi på babycafé på tisdag iaf? (har en present till lilla juno som jag ska ge)