onsdag 10 november 2010

Ensam i soffan

Nu har Becca och Tove varit här, vi tog en liten fika bestående av bulle och saft. :) Det gapar verkligen tomt i vårt kylskåp, och frysen har inte mycket skojigt i sig heller, men varsin bulle fick jag fram iallafall.
Vi fick en jättefin tavla av Becca, som hon gjort, med Junos namn och födelseinfo som datum och tid o.s.v. Jättefin! Den ska upp på Junos rum sen när vi gör iordning det.

Johan har lämnat in bilen för däckbyte, de lovade att fixa den om de fick tid över, egentligen var det fullbokat. Men det är nära från jobbet så Johan låter den stå där under dagen.
Vi MÅSTE verkligen åka och storhandla!

Juno ligger och sover inne i sin säng nu. Hon var trött och ville väl egentligen sova redan vid tio, men det var ju så mycket annat roligt att titta på när vi fick besök så det var ju inte prio 1.
Hon somnade på mig när jag lade henne ner, och när Becca och Tove åkte så lade jag henne i sin säng, och där har hon legat i en halvtimme nu! Det är bra jobbat, får se hur länge till hon sover där. :)
Det kanske är så jag ska göra, trötta ut henne ordentligt så sover hon vart som helst? Risken då är ju att hon istället blir övertrött och inte kan komma till ro alls. Vi får ta allt som det kommer helt enkelt.

Inga kommentarer: