tisdag 9 november 2010

Imorgon besök

Nu har Juno precis somnat! Det tog en halv minut för henne att slockna liggandes på mig. Det var ett tag sedan jag behövde stå upp och söva henne, skönt.

Johan försökte byta till vinterdäck förut men däcken gick inte att få av, bultarna var inga problem, men hjulet satt sedan som berget. Han försökte med allt.
Nu har han gett sig ut för att skotta undan lite snö, utan snöskyffel, det står på inköpslistan! Vi har alltså inte varit iväg och handlat idag, vi ger oss inte ut med sommardäck i det här vädret!

Imorgon kommer Becca och Tove hit och hälsar på, det ska bli skoj! Jag har kännt mig oinspirerad idag till att göra nåt överhuvudtaget. Tvingade in mig själv i duschen nyss för att mitt hår verkligen behövde tvättas! Skönt när det är gjort, och nu luktar jag jordgubbe! Ny neutral bodylotion står även det på inköpslistan!
Hoppas att det finns tid imorgon för att lämna in bilen för däckbyte så jag kan åka och handla och åka till Norrköping för att hämta objektivet!

Nu ska jag kolla in lite fotosidor på nätet! Mata mig med lite inspiration inför kommande fotande! :)

Inga kommentarer: