onsdag 20 oktober 2010

Underbar natt och morgon!

Jag har inte sovit så gott på MÅNGA månader!
Jag somnade nog runt 23 igår, ammade Juno kl 22 och jag fick sova till 5, somnade om strax innan 6 och vaknade av mig själv kl 9! Juno sov så jag somnade också om igen och vaknade av Juno sedan strax efter 9.30 och ammade. Sedan gick jag upp och duschade, Juno låg i sängen och snackade lite.
När jag sedan fixade frukost och käkade så låg Juno i soffan och mös.

Nu ligger hon på mig och sover. Det märks att hon är i en förändringsfas just nu, i normala fall måste jag stå upp med Juno hängandes på armen och söva henne, för att sedan kunna sitta fast i soffan om jag inte vill väcka henne. Igår kväll och nu räckte det att jag lade henne på samma sätt i famnen och satte mig ner, och så somnade hon på någon minut! Härligt! Hon börjar bli stor vår lilla plutt.

Inga kommentarer: