söndag 17 oktober 2010

Sovmorgon idag

Eller nästan..

Det var inte bästa kvällen igår för Juno, hon var ledsen och det tog längre tid än vanligt att somna för natten.
Men natten var desto bättre, från sista kvällsamningen till första nattamningen tog det sju timmar! SJU! :)
Natten före denna var det sex timmar vilket jag tyckte var lyx. Efter att jag bytt blöja och ammat då kl 4 inatt(morse) så fick jag sova till kvart i 8, då bad jag Johan gå upp med Juno efter att jag ammat henne igen så att jag skulle få sova till nio.

Efter några minuter hör jag värsta braken från vardagsrummet, och så en till.
Det är Juno som bajsar. :) Och inte lite heller, det är så mycket att Johan ber mig om hjälp.
Han hade först blivit glad när han sett att det inte gått igenom blöjan vid benen, det hade istället gått upp på hela ryggen och sedan även till armarna! Det var bara att slänga Juno i ett bad, den här gången tog vi handfatet istället för baljan.






Sedan gick vi tillbaka till sovrummet och mös lite

Inga kommentarer: