lördag 23 oktober 2010

Lördag

I morse ville Juno ha mat kl åtta, det var lite för tidigt att stiga upp då kände jag, så som tur var fick vi somna om till nio. Sedan var det frukost och ombyte till träningskläder för mig. Kl 10 var jag igång på gymet, lite halvt stressad eftersom jag kände att jag ville vara hemma igen till elva om det var så att Juno ville ha mat. Oftast dröjer det minst fyra timmar mellan målen om dagarna, beroende på hur hon sover, men man vet ju aldrig så det blev tyvärr lite stressat. Jag tränade 45 minuter och var hemma igen vid elva, det hade gått bra men Johan hade behövt bära runt på Juno i en halvtimme. :)

Jag satte igång med att steka kåldolmar, hann precis så långt som nödvändigt för att det skulle sköta sig själv en stund och nu sitter jag här i soffan och Juno har precis ätit klart och somnat. Johan har satt igång potatisen, jag ska snart börja med såsen och så ska vi äntligen äta! Jag är hungrig!

Sabina kommer hit och äter också, och så ska hon göra manikyr på mig! Lyx. :)
Ikväll är det tjejmiddag och jag ska ju då lämna Juno hemma. Jag hoppas det går bra, Johan har redan huvudvärk! När han har ont i huvudet så leder det oftast till migrän, och då blir han jättedålig. Hoppas han mår bättre snart!

Inga kommentarer: