måndag 18 oktober 2010

Bra natt för Juno, sämre för Johan

Just nu sover Juno, och jag sitter fast i soffan och behöver gå på toa!
Vad gör man då? Jo, då lägger man ner Juno i soffan och hoppas på att hon inte vaknar!
Jag gör ett försök..

några minuter senare..
Hon sover fortfarande. :)
Ibland har jag ju inget val, som nu, att chansa på att lägga ner henne eller inte. Det är bara jobbigt när det inte funkar och jag måste söva om henne igen. Hon är inte jättelätt längre, 5,2 kilo! Det är en del att bära omkring på för en otränad rygg vill jag lova..

Men ibland ska man ha lite flyt.
Som inatt, då sov hon 7 timmar efter sista kvällsamningen igen! Vilken härlig vana det här kan få bli! :)
Tyvärr väckte Johan mig istället när jag sovit 3 timmar, då hade han fått migrän och mådde inte alls bra! Stackarn..
Ändå gick han till jobbet imorse, för då hade det gått över! Lite arbetsnarkomanvarning. Jag tyckte att han skulle stanna hemma och sova. Men han är gruppledare på sin avdelning och teamchefen är ledig denna vecka och då ligger ansvaret på Johan, så jag förstår honom samtidigt, det är inte rätt läge att bli sjuk. Bara han inte blir sämre av det så.

Om en timme ska vi gå på lunchdejten! Det ska bli gott och trevligt. :)

Inga kommentarer: