lördag 16 oktober 2010

Dagen så långt

I morse åkte jag till gymet, ensam denna gång. Juno var kvar hemma hos pappa!
Jag kände mig inte supereffektiv med träningen, jag har inte tränat på det här gymet förut och det tar någon gång innan man kommer in i en rutin som flyter på bra. Kände mig även lite stressad över att Johan egentligen behöver hela dagen på sig för att förbereda trädgården för plattsättningen.

Strax efter att jag kom hem så kom Junos farmor och farfar och hälsade på, de har varit på semester på Kreta och hade med sig presenter hem.
Godis och olivolja till mig och Johan, och en jättefin klänning till Juno!
Vi fikade och snackade lite och sedan gick Johan ut för att jobba.






Farmor med Juno


Nu sitter jag i soffan med Juno som sover på mig. När jag inte känner några måsten så är det bara mysigt att vara "låst" vid henne. :)

Inga kommentarer: