tisdag 19 oktober 2010

ALDRIG mer

:)

Jag säger då det.. Ullared!
Jag älskar Ullared, men idag var för mycket! Jag åker aldrig mer dit ända från Linköping.. iallafall inte med barn.
Hade Juno haft en "normal" dag hade det inte varit några problem, men just idag skrek hon mer än hon nånsin gjort, sov mindre än hon nånsin gjort och åt sämre än hon nånsin gjort.
Det är ju så att allt hänger samman, så det är ju inte så konstigt att just ALLT kändes jobbigt. Och som grädde på moset så var det mängder med folk!
Och alla vet ju att alla med en kundvagn i Ullared är idioter!? ;)
Jag hade aldrig åkt dit med Juno om inte min mamma varit med och passat henne!
Men jag hade samtidigt jättekul, det var bara påfrestande vissa stunder eftersom det var så mycket folk.

Jag shoppade massor med fina och nyttiga grejer! :) Om jag får tid imorrn så ska jag fota och lägga upp bilder! Särskilt nöjd är jag över en jacka och två fönsterlampor!

Inga kommentarer: