lördag 30 oktober 2010

Slut med sena kvällar/nätter för min del

I går kväll gick vi och lade oss runt tolv, det var då 6 timmar sedan Juno åt så jag låg bara och väntade på att hon skulle vakna, jag kunde inte somna. Kl ett vaknar hon och jag byter blöja och ger henne mat. Jag somnar först vid halv två nångång.

Sen är hon så snäll och låter mig åtminstone sova till sju igen. MEN det normala är ju att vi även somnar om efter den amningen, men inte idag.
När vi bytt bajsblöja och ätit färdigt är klockan halv åtta och Juno tycker det är dags att ha sångstund.
Hur härligt det än är när hon pratar så får det gärna vara efter att jag har sovit mer än sex timmar åtminstone. Som den hemska mamma jag är så försökte jag tysta henne med nappen, men utan framgång. :)

Nu är vi alltså uppe, och det är egentligen inte alls tidigt, det var bara jag som gick och lade mig för sent. Jag får inse att Juno börjar bli så stor att jag inte kan styra när det är morgon eller kväll för henne längre.

Inga kommentarer: