måndag 25 oktober 2010

Sovstund

Nu har Juno somnat på mig, jag trodde för en stund att hon skulle somna själv där hon låg i soffan, men det var bara skoj till hon blev övertrött. Då somnade hon i min famn direkt istället.

Hon är världens mysigaste! Hon låg och skrattade och pratade med mig till hon blev för trött.

Det blev inte öppna förskolan, det blev fel med tiden, mitt i Junos sovstund och det är inte alltid hon vill sova i vagnen och då är det så onödigt att dra ut henne tycker jag. Och jag är fortfarande trött, vet inte riktigt vad det är med mig, men jag tror jag har en förkylning liggandes. Jag har ont högt upp i ryggen när jag vrider mig, och det brukar innebära att jag snart får en förkylning och riskerar ryggskott om jag inte är försiktig. Man ska lyssna på kroppen, just nu säger den åt mig att vila så jag sitter i soffan utan dåligt samvete. :)

Inga kommentarer: