lördag 30 oktober 2010

Slitig dag!

Jag har inte slitit så värst mycket. :)
Men Johan, hans pappa och Bobban har slitit desto mer. De har varit så himla duktiga och lagt massor med plattor, det blir jättesnyggt! Johans mamma var här och lagade mat till alla, och passade Juno en stund när jag var ute och hjälpte till att langa plattor.






Idag fick jag väcka Juno 13.30 för att hon var tvungen att äta tyckte jag. Då hade det dröjt lite mer än 6 timmar sen sist. Hon hade sovit rätt mycket däremellan och då kan det dröja längre än vanligt, men inte så länge vanligtvis. Hon var på jättegott humör, låg och snackade med mat i munnen. :)

Nu ska snart Johan iväg på lite födelsedagsfest, jag och Juno sitter redan bänkade framför tv:n så här blir vi kvar nu! Morgondagen kommer bli den här lik.

Inga kommentarer: