lördag 18 december 2010

Vilken natt!

Igår kväll och eftermiddag var jag jättetrött, sedan drack jag kanske 3 glas cola när vi åt tacos! Jag dricker knappt aldrig cola så jag har aldrig kännt av att man skulle bli piggare av det.
Men i natt kunde jag verkligen inte sova!

Juno låg helt perfekt i sin babysitter hela kvällen, och när vi skulle lägga oss så fortsatte hon sova i sin säng.
Klockan ett gav jag upp och gick ut i vardagsrummet en stund, men så började Juno låta så jag gick tillbaka så jag kunde ge henne nappen.
Klockan två hade jag fortfarande inte somnat ooch Juno vaknade och ville ha mat!
Jag somnade nog runt halv tre, och sedan ville hon ha mat igen efter fem!

Usch säger jag! Johan gick upp med henne vid halv nio, de åt gröt och jag fick sova till tio!

Nu har Juno ammat, Johan duschar och jag och Juno ska göra oss i ordning och så ska vi åka och fixa de sista julklapparna är tanken.

Inga kommentarer: