tisdag 14 december 2010

Dagen som gått

Den här dagen började med Babycafé-besök! Efter fikat var det pysseldags. Vi gjorde ett handavtryck, det är fortfarande inte lätt. :)
Hon hade strumpbyxor och vanliga byxor idag så jag var inte sugen på att klä av henne allt för att göra fotavtryck, så det hoppade vi över.

När vi kom hem vid ett så var Johan redan hemma! Det firade vi med att bajsa igenom blöjan och alla kläder så att vi fick en naturlig anledning att ta ett bad också. Jag längtar till vi ska börja med babysim, hon älskar att bada i baljan, så det tror jag att hon gillar det med!

I kväll har vi varit på inflyttningsfika hos Annika, det var himla mysigt, och gott!
Juno somnade nyss i mitt knä, och jag ska ta mig en titt på vad som går på Tv:n. I morgon bitti kommer någon som ska kolla vår fjärrvärmecentral. Kul anledning att ställa klockan!

Inga kommentarer: