onsdag 1 december 2010

15 Minus

Nu är det kallare än kallast ute. I morse när Johan åkte till jobbet var det 22 minus! Nu är det 15.

Vi ska med bussen kvart över ett och träffa Becca och Tove på stan. Jag ska byta lite kläder och kolla efter lite småsaker.

Gårdagen var så himla skön. Juno var exemplarisk. :) Sina sovstunder sov hon i vagnen och i sin säng, och kl 19 somnade hon i mitt knä i soffan efter att vi suttit 1 minut. Det är väl tur att det inte alltid är likadant, varken åt det goda eller jobbiga hållet.

På onsdag ska jag på arbetsintervju för det här helgjobbet jag sökte. Jag måste kolla upp så det inte finns några hinder med att börja jobba helger och samtidigt fortfarande vara föräldraledig från mitt ordinarie heltidsjobb.

1 kommentar:

therese - seul.blogg.se sa...

Var gärna med och tävla på min blogg där du kan vinna ett presentkort på fotoprodukter hos sumopix värde 300 kr =)