torsdag 2 december 2010

Ännu en skön morgon

Även inatt ville Juno ha mat var 4e timme, så det blev inte mycket sammanhängd sömn i natt heller. Vi vaknade strax efter åtta men låg kvar ett tag. Jag gick upp och tog en snabbdusch, och vid nio ville Juno ha mat. Kvart över nio hade hon somnat om gott och jag gick upp och gjorde frukost och har fått en timme för mig själv än så länge.
Jag hade behövt tvätta håret, men det hanns inte med i morse, och nu tror jag snart hon vaknar. Jag får gå med skitigt hår till Johan kommer hem helt enkelt. :)

Efter lunchen idag ska vi över till grannen, Kicki. Då blir det te i vanlig ordning och två små busiga, snart 3åriga, tjejer! Och så några minisar som inte gör mycket väsen av sig ännu. Det är himla skönt att ha några att umgås med så här nära, behöver inte ens dra ut vagnen om det är kasst väder, bara till att gå över!

Inga kommentarer: