tisdag 7 december 2010

Idag blir det babycafé

Vilken underbar natt! I går kväll ammade jag Juno kl 19 och sedan igen kl 22, det är ju tätare än vanligt men hon ville inte somna där vid tiotiden när vi lade oss. Efter det somnade hon gott, och sov till jag väckte henne vid halv sju!
Jag minns att jag vaknade vid fyra-tiden och kände att jag egentligen behövde tömmas men Juno sov så gott så jag somnade om igen. Men vid halv sju var det alltså på bristningsgränsen. :)

När hon ätit var det förstås dags att byta bajsblöja, och när vi lade oss igen så låg hon och pratade i 5 minuter och sedan somnade vi om. Jag satte klockan på åtta och har duschat och ätit frukost. Juno sover fortfarande, och om hon inte vaknar själv så väcker jag henne strax efter nio för då ska vi ta bilen till babycafét! Den här gången ska vi komma iväg!

Inga kommentarer: