onsdag 1 december 2010

Dagen

Juno somnade lite innan sju på mig, sedan vaknade hon vid halv åtta och har varit vaken sedan dess. Jag gav henne lite mat men hon vill inte somna om. Hon ligger bara och kollar upp på mig, ler lite, tuggar på sina fingrar och myser. Hon är så härlig.

Idag på stan fixade vi alla ärenden, och åt på Spice n´Rice, gott gott! Efter maten gick vi till Myrorna, jag köpte en silverbricka, nya kläder till Juno. (som skänkts från butik) En tomte-klänning, en tomte-sparkdräkt med luva och en svart sammetsklänning som hon kanske kan ha till nyår. 30-35 kronor styck!
Jag köpte även en äldre hylla/skåp som är i lagom höjd för att Juno ska kunna plocka själv med sina leksaker i den, den är teakfärgad nu men jag ska måla den vit och tapetsera några partier. Kommer bli superfint.

Så här ser vi ut när vi varit ute i vagnen i kylan! Lite röd om nosen






Inga kommentarer: