torsdag 23 december 2010

Junos skrikperiod

Runt klockan 22 de senaste kvällarna har Juno haft en skrikperiod. Inte gråt, utan verkligen SKRIK. Hon skriker högt rakt ut, i snart en timme har hon hållit på.
Hon är inte arg eller ledsen eller nåt. Hon gör ju annat emellanåt, som att försöka vända sig ut och in, snacka lite och göra höga pruttljud med munnen.

Antar att det är kul att upptäcka nya ljud och att träna på dem, ett annat nytt ljud är att hon liksom viskar, fast högt. Ungefär som att göra ljud av utandningen. När jag härmar henne så skrattar hon.

Jag hoppas hon kommer till ro snart för jag behöver lägga mig om inte annat. Vi åker till Barnarp och firar jul i morgon och ska hinna bada Juno, och duscha och fixa oss själva innan vi åker.
Jag har lagt fram och förberett vad vi ska ha med oss. Kamerorna är laddade och minneskorten tömda så nu har vi plats för MYCKET fotograferande.

Inga kommentarer: