lördag 25 december 2010

Helskön Julafton


Årets julafton var den bästa på länge, godaste julbordet jag ätit, allt var perfekt i min smak. Alla barn (och vuxna, och hunden) var så duktiga, goa och glada och sams!

Juno var i en klass för sig. På superhumör! Hon sov hela vägen ner i bilen, och när vi skulle hem så somnade hon medan vi klädde på henne ytterkläderna och sov hela vägen hem. Under dagen var hon så glad och på gott humör. Inte en endaste liten gnällperiod.
Men det är klart att man är så nöjd när man har så många runt omkring sig som bär och busar och ler mot en. :)

Idag ska vi fira med Johans sida av familjen + min syster. Jag fick sova till tio idag, Johan gick upp med Juno klockan åtta. Jag är inte helt pigg, lite snorig och tung i huvudet. Johan mår bättre idag som tur är.
Juno sover nu, och ska hon vara på lika gott humör hela dagen idag så hoppas jag att hon sover till strax innan vi behöver åka.

Jag lägger upp lite bilder från gårdagen, har inte hunnit gå igenom alla ännu så det kommer mera de kommande dagarna.








Inga kommentarer: