torsdag 10 februari 2011

Trötthet

Jag är helt slut...
Jag har fått sova helt okej i två nätter nu, men jag antar att det inte räcker efter att ha sovit dåligt en längre tid. Jag känner mig genomskinlig, och som att ögonen är svullna och halvslutna hela tiden. Jag hoppas att andra inte ser mig som jag känner mig. :)

Igår gick jag och lade mig halv tio och fick sova några timmar innan det var dags för amning runt ett, sedan var det dags att vakna igen runt fem och vid sju, då bytte vi blöja och gick och lade oss igen och ammade. Men Juno ville inte sova mer utan vid kvart i åtta eller nåt gick vi upp.
Nu ligger hon och sover igen sedan strax innan tio, det är en timme tidigare än hon brukar somna.

Hon har inte varit riktigt sig själv under några dagar. Hon har gnällt och smågråtit när hon varit trött och hungrig.. det gör hon ju aldrig annars. Men det har kanske varit mycket för henne, vi har varit på stan i flera dagar, hon har kanske saknat gåstolen. :)

Idag ska vi hålla oss hemma, vi går inte till babysången för det känns som att Juno bara behöver vara hemma och ta det lugnt, och jag också..


Inga kommentarer: