fredag 11 februari 2011

Fredagsjobb

Då har man jobbat, och kommit hem igen. :)

Ikväll var det alla hjärtans dag-pyssel! Väldigt trevligt och mysigt. Man kan inte ha ett bättre extrajobb än jag.

Jag har knappt aldrig sett det som ett jobb, men självklart hade jag inte jobbat så mycket med det som jag gjorde en period, om jag inte hade fått betalt. Men det är främst roligt och givande att få komma iväg och träffa alla dessa sköna människor som jag får träffa varje gång! Vi har jätteroligt nästan alltid och hela tiden!

Nu är det soffan som gäller. Juno har sovit sedan halv sju (jag åkte kvart i sex) men hon har sovit lite oroligt och vaknat till ofta. Nu senaste timmen har det varit bättre.
Jag hoppas att hon sover tills vi går och lägger oss och då kan hon få amma, och sova åtminstone 6 timmar till på raken. :)Och så kan vi väl stiga upp klockan nio imorgon?

2 kommentarer:

Rebecca - Mamma till Tove sa...

Vi saknar er ! / Becca och Tove

Sandra sa...

Saknar er också! Kan kanske ses i veckan? :)