måndag 7 februari 2011

Junos mormor kommer på besök

Precis när som helst kommer Junos mormor på besök, hon ska stanna några dagar.
Juno ligger ute i vagnen och sover sedan klockan elva och jag har suttit ned och tagit det lugnt en stund. Vi ska åka till stan sen och då kan man behöva ladda batterierna lite innan.

Igår ville Juno inte sova, hon var glad som vanligt ändå, men ville helt enkelt inte sova. Vid tio gick vi och lade oss alla tre och Juno fick somna intill mig direkt efter amningen. I sin säng låg hon bara och snackade och pruttade med munnen, jättehögt.
Jag tror hon har lite ont i magen, hon bajsade inte på flera dagar och sedan när det satte igång igen så har det varit ordentligt och dubbelt upp istället. Jag hoppas det ordnar upp sig, för det är inte kul att inte sova ordentligt om nätterna.



2 kommentarer:

Anonym sa...

Ja tror Juno saknar mig, jag får lite Juno behov snart igen Sandra!! :)
Så söt hon är när hon inspekterar nappen.. man kan ju inget annat än le.. //M som i Madde;)

Sandra sa...

Du är ju alltid välkommen. :)