måndag 14 februari 2011

Nya tider

Det var så skönt förut när Juno somnade om på mornarna och lät mig sova till efter nio om jag ville det!
Nu den senaste tiden så är det sju-halv åtta som gäller, och jag kommer säkert säga om ett halvår att det var ju så skönt när Juno lät mig sova till sju när jag ville det.. :P

MEN det skulle vara okej att stiga upp sex-sju om jag fick sova hela natten! Inatt har det varit amning var 4e timme igen.. och vaket och gråtandes däremellan.
Juno som aldrig gråtit förr. Nu är det lite gnäll och gråt varje dag sedan kanske en vecka tillbaka. Hon grät när Johan lämnade henne hos hans syster och gick ut ur rummet, och när hon fick syn på honom igen. Antar att hon kommit in i den här fasen då hon tror att man är borta för alltid när hon inte ser oss längre.. stackare.
Hoppas det går över snabbt!

Annars stunderna däremellan är hon så go och glad! Ett riktigt charmtroll är hon!



3 kommentarer:

Johan sa...

Haha, vilen sötnos jag har =)

Sandra sa...

Mmm, en glad liten sötnos har vi! =)

Bettan sa...

Vilken härlig bild på henne, går inte låta bli att små fnittra lite. Minns faktiskt att Clara har haft några såna perioder med, oftast när det hände något nytt i hennes utveckling. Hoppas att allt snart är som "vanligt" igen.

Hoppas ni haft en fin alla hjärtans dag :)