onsdag 16 februari 2011

Busy day..

I förmiddags kom Becca och Tove på besök, jag och Becca snackade och åt lunch, lax blev det! Och när tjejerna hade sovit så blev det en stunds lek.

Jag och Becca fotade en massa. Jag har hur många bilder som helst att gå igenom, det blev jättemånga fina på Tove och Juno! Jag får visa dem under några dagar framöver...

Efter att Tove och Becca åkt hem så gick jag på fika till Kicki, grannen.. det var längesen vi träffades. Mia och hennes barn var där också. Efter fikat var det dags att gå hem och göra sig redo för jobbet..
Jag kom alltså nyss hem efter att ha jobbat några timmar! Det var jättekul som vanligt, ikväll hade vi femkamp!

Johan gav Juno välling vid sju, hon drack ungefär 80-100ml, vi får se hur länge hon står sig på det. Hon har sovit sedan halv åtta-tiden och det får gärna vara till klockan åtta imorgon bitti..

Imorgon blir det busy day igen... jag återkommer. :)

Inga kommentarer: