tisdag 1 februari 2011

Babysim

Idag började Juno på babysim! Hon tyckte det var jätteroligt. :) Becca och Tove var med också, och deras Micke var med och fotade! Jag ska visa någon bild senare när jag har fått dem.

Nu från början badar man bara 15 minuter, efter 4-5 tillfällen så kan man utöka till max 30 minuter. De jämförde det här passet med att vi vuxna simmar 1500 meter. Det är ansträngande!
Juno var hungrig och trött efteråt, men jag vet inte om hon verkade hungrigare eller tröttare än vanligt. Men hon somnade iallafall i bilen hem, och väcktes inte av att jag bar in henne och hade av ytterkläderna och lade henne i hennes säng. Där sov hon gott i 45 minuter...

Nu har hon somnat igen, vid halv åtta bar jag in henne i sängen och lade henne på mage, hon somnade efter bara nån minut.



Inga kommentarer: