lördag 22 januari 2011

Simhallen, middag och mys i knät

Jag åkte ensam till stan tidigare, och så träffade jag Sabina och så gick vi till simhallen! Simmade typ tre längder! haha
Vi åkte dit för att bubbla, basta och sola, men vi hade inga mynt till solariet så det får bli en annan gång. Övrigt var himla skönt!

Nu har vi, Johan Simon och Sabina, ätit middag och sitter och funderar på vilken film vi ska se. Snart blir det efterrätt! Glass och kladdkaka!
Ja, det är en favorit just nu! :)

Igår började Juno stoppa in nappen i sin mun, hon har inte verkat intresserad av det tidigare utan har bara tagit ur den och plockat med den. Idag har hon stoppat in den flera gånger själv. Vad skönt det blir när hon gör det själv på nätterna också!


Vadå nappen upp och ner? Jag kanske vill ha den så!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Man kan växla pengar (antingen i kassan så klart) eller så har de en växelmaskin precis när man gått innanför grindarna :) Kanske inte var så lockande att springa ut i badkläder kanske? :D

Skönt att simma. Sist när jag var där så simmade jag 36 (!) längder, otroligt skönt. Själv ska jag till badhallen imorrn kväll på ett cykelpass i bassäng 20-20.45 :D

Sandra sa...

Vi hade dessvärre inte kontanter överhuvudtaget! Frågade i kiosken om man fick ta ut över beloppet när man handlar, men icke..

Du är duktig!! Det är skönt att simma! Jag ska göra det när jag känner för det, men måste fixa min tennisarmbåge först, den gjorde ont.