onsdag 26 januari 2011

Händelserik dag

Idag har vi varit på stan igen jag och Juno. Jag hade tid hos Sabina för att fixa naglarna, skönt när det är fixat! Vi åt lunch ihop också, och så fixade jag med lite grejer, köpte present till Johan bl.a. Han fyller år nästa vecka!

Juno ammade vid tio i morse, och när hon skulle amma igen vid tjugo i två, efter att ha sovit i 2 ½ timme, så vägrade hon. Hon var helt enkelt inte hungrig. Jag gav henne en chans till en halvtimme senare och ytterligare en halvtimme senare igen, men icke.
Farmor tog en sväng med henne på stan medan jag fixade naglarna, innan Johan kom och hämtade henne efter jobbet, och när de kom hem åt hon gröt.
Då hade hon inte ätit på typ 6 timmar.. igen. Ja, det har ju hänt förr. :)

Jag åkte med Becca hem och så fick Tove och Juno busa lite. Igår blev Tove 8 månader, alltså 2 ½ månad äldre än Juno, och hon är så duktig. Kryper, reser sig själv med stöd, och står själv en kort stund utan stöd. Och vinkar gör hon, hon är så glad och söt!

Inga kommentarer: