torsdag 13 januari 2011

På stan

Vi var på stan idag ända till klockan fem, kom hem lite innan halv sex. Det blev några timmars shopping. Och visst shoppade jag!
Rätt mycket kläder till mig själv, och lite till Juno i större storlekar som hon knappt har några kläder i ännu.

Jag var tvungen att köpa en mössa där det står "having a bad hairday" på till Juno, jag och Johan har varsin liknande så nu ska vi gå ut som töntiga familjen tänkte jag! :)
Köpte även två Villervalla-mössor på Rean som hon kan ha till våren.

Igår när vi kom hem från Mia så var Juno supertrött och det syntes att hon skulle somna vilken sekund som helst så jag testade att lägga in henne i sin säng, och där somnade hon och sov sin eftermiddagslur!
Ikväll lade jag in henne där klockan åtta och har inte hört ett ljud sedan dess så hon somnade nog snabbt. Vår duktiga tjej!

Inga kommentarer: