måndag 31 januari 2011

Hur ser färgerna ut på senaste fotona?

Kan inte ni lämna en kommentar angående hur ni ser färgerna på de senast upplagda fotona, de två senaste inläggen eller så?

På den här nya datorn tycker jag att det ser ut att vara som en blå tunn "hinna" över skärmen, och då undrar jag ju hur de bilderna jag har redigerat på den här datorn ser ut hos er?
Jämfört med bilderna från någon vecka tillbaka, är de blåaktiga i tonen? (kanske lättast att se om de blå färgerna är "för" blå, eller om ansikten ser blå ut)

Lämna jättegärna en kommentar så jag får höra hur det ligger till...

2 kommentarer:

Rebecca - Mamma till Tove sa...

Bilderna är en aningens blåaktiga

Heidi sa...

Bilderna under "vår lilla groda" är ju klart blå! men inte de andra tycker jag..? kul med kameran iaf!