söndag 12 september 2010

Klassåterträff, 10 år sedan studenten!

I natt dröjde det 5 timmar mellan sista kvällsamningen kl. 10.30 till kl. 3.30. Jag gick och lade mig 11.30 och fick sova i 4 timmar i sträck! Oftast sover jag bara 2 ½ timme åt gången. Det var skönt, kanske kan få bli en vana.

Idag badade vi hos mormor, det var skönt! Sedan kom min kusin Marlene och hälsade på för att få se Juno, hon är gravid och ska ha barn i slutet av oktober.




Marlene på besök


Kl. 14 skulle några från gymnasieklassen träffas på stationen för att åka till Emma i Vrigstad. Det var väldigt roligt att träffas igen, de flesta hade inte setts på 10 år men det kändes som vi sågs i förra veckan.
De som var med var Heidi, Karro, Bella, Pia, Samuel och Emma. Senare åkte vi till Harrys i Värnamo för att äta, då var även Hennie med.
På väg hem till Linköping på kvällen gick det bra, men Juno skrek vid 2 tillfällen i 5 minuter, det var nära att jag fick stanna men som tur var så slutade hon. Det gör så ont i hjärtat att höra henne så ledsen!

Inga kommentarer: