lördag 18 september 2010

Efterkontroll

I onsdags var jag på efterkontroll på storken, en tidigarelagd för att jag haft ondare än jag trott att man ska ha.
Det visade sig att jag har ett öppet blödande sår som nog borde ha sytts efter förlossningen, jag fick en läkartid om 2 veckor, så hoppas jag att det har läkt till dess för det var visst inte lätt att sy i efterhand.

Efter storken träffade vi Rebecca och Tove, tjejerna vi träffade på babycafét. Vi gick och åt på Steves. Det visade sig att jag vet vem Rebeccas sambo är, Micke som jobbade i bowlinghallen där jag jobbade med en grupp från blåklinten varje måndagskväll. Världen är inte allt för stor!

Idag har vi varit på en liten promenad här i Tallboda jag och Juno, hon ligger nu ute på altanen och sover i vagnen, det får hon gärna göra en bra stund till. Hon har inte varit helt tillmötesgående den här veckan. :)

Jag testade att sätta tilbaka min navelpiercing som jag plockade ut i v.30, det var inga problem, gick igenom hur lätt som helst.

Inga kommentarer: