måndag 2 augusti 2010

Bio igår kväll

Igår kväll var vi på bio, vi såg Knight and Day med Tom Cruise och Cameron Diaz, en helt okej film.
En stund in i filmen började jag få väldigt tydliga sd/fv och ilningar som jag tror kom kanske var 10 minut eller liknande, samtidigt fick jag väldiga svettningar. Jag som alltid fryser på bio var tvungen att ta av mig tröjan. Det hettade ordentligt! Det höll på i en timme ungefär.
Sedan under natten vaknade jag kl. 4:15 med en sd/fv och behövde gå upp och gå på toaletten.
Sedan kom nästa sd/fv efter 20 minuter, och ytterligare 3 stycken var 10.e minut.
Jag väckte inte Johan utan lät honom sova om det skulle vara så att det satte igång på allvar om ett tag.
Jag gick upp strax efter kl 5 och åt yoghurt då jag kände mig hungrig. Sd/fv lugnade ner sig och jag lade mig igen runt kl. 6.
Den här natten och morgonen är du väldigt livlig i magen.

Inga kommentarer: