söndag 29 augusti 2010

Barnarpsdagen

Idag åkte vi till Barnarp, vår första riktiga och långa utflykt! Vi träffade Pierre, Linda, ungarna, mamma och pappa. Det var trevligt men började regna ordentligt mot slutet.

Vi har ingen våg hemma så jag vägde mig hos dem när vi kom dit. Nu har jag 1 kilo kvar till vad jag vägde när jag blev gravid, det går snabbt neråt!
Jag känner mig väldigt smal, bara magen som är mjuk, men ändå platt när jag står upp. Det är konstigt vilken uppfattning man kan ha om sin kropp. Innan jag blev gravid och alltså vägde ungefär detsamma så ville jag bli smalare och var inte alls nöjd med min kropp, nu har nåt förändrats, jag tycker inte längre att jag behöver gå ner mer i vikt, har aldrig tidigare sett mig så smal som jag känner mig nu.

Lillfisen sov i bilen hela vägen till o från Barnarp. Hon var så duktig!

Inga kommentarer: