fredag 30 juli 2010

Min födelsedag

Igår fyllde jag 29 år!
Jag har varit trött och var inte på något direkt firarhumör, orkar inte riktigt vara social. Haft mycket förvärkar den senaste veckan.
Men mamma och pappa och Pierre och Linda kom iallafall upp och firade lite, och det blev väldigt trevligt.
På morgonen fick jag frukost på sängen av Johan, frallor med jordgubbssylt och ost, och o´boy. Enligt önskemålet.
I present av Johan fick jag krämer för trötta fötter och ett presentkort på 1000 kr på Paus, massage och behandlingar. Det kommer passa riktigt fint efter förlossningen.
Av mamma, pappa och Pierre och Linda fick jag pengar, jag har tänkt köpa en brödrost/radio från OBH Nordica eller en hushållsassistent.
Vi bjöd på lunch när de kom, och Johan köpte en rysk banantårta som var väldigt god till fikat.
Pierre och Linda stannade kvar över natten och vi grillade fläskfilé och åt potatis och grönsaker i ugn till på kvällen.

Inga kommentarer: