tisdag 5 januari 2010

Ledigheten snart över

Har varit ledig i 2 veckor nu, börjar jobba på torsdag igen.
Ledigheten kom lägligt, eller så kom graviditeten lägligt till ledigheten. :)
Har varit väldigt trött hela dagarna, mår illa men äter postafen mot illamåendet och det hjälper.

De senaste 3 kvällarna har jag knappt kunnat somna, och sedan sovit oroligt och inte varit det minsta utvilad på morgonen. Jag har sovit ungefär en timme varje dag mitt på dagen för att jag inte klarar hålla mig vaken, men nu när jobbet börjar igen så har jag ju inte den möjligheten och det kanske gör att jag sover bättre om nätterna.

Är i vecka 9 nu, vi har berättat för de närmaste att vi ska ha barn, det känns skönt att folk vet.
Jag har blivit större om magen, men mest så att jag själv ser det bara. Det är förhoppningsvis inget som någon på jobbet kommer att kommentera så här efter jul och allt. :)

Inga kommentarer: