söndag 13 december 2009

Lucia

Har jobbat min första helg som gravid, det var precis som vanligt. :)
Jag känner inte längre samma mensliknande värk, vilket på något sätt känns oroande, känns bättre att hela tiden känna av att någonting växer där inom mig.
Men jag antar att jag bara är löjlig, ska nog vara glad istället för att jag inte går och har ont.

Jag tycker att det redan syns på mig att jag är gravid. Inte så att andra ser, de kan tro att jag bara blivit tjock.
Men jag själv som vet, ser att magen är större nertill, uppblåst, och jag kan inte hålla in magen.
Förut innan jag var gravid kunde jag blåsa ut magen och se nästan gravid ut, men nu så är den lika stor som när jag förut blåste ut den.
Det är ju för tidigt i graviditeten för att det egentligen ska synas, men jag antar att det bidrar att jag inte är supervältränad och att jag ofta känner mig spänd och uppblåst mot slutet av dagen och kvällen.

Inga kommentarer: